Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Η έλλειψη κάποιου εστω και στοιχειώδους ελέγχου της Ελληνικης τηλεόρασης εχε ως αποτέλεσμα την έλλειψη ποιότητας, τα χαμηλά πρότυπα, τις γελοίες σαπουνόπερες, τά εξευτελιστικά για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια ριάλιτι, τον τηλεοπτικό τζόγο και τα τιποτένια σόου.
Ολη αυτή η πολιτιστική κατάπτωση άλλο τίποτε δεν κάνει παρά να δίνη ενα λάθος λάιφ στάιλ για την Ελληνική πραγματικότητα και την νεολαία των 592 ευρω. Ψεύτικα και εφήμερα είδωλα, ξανθοβαμένες γλάστρες, περιθωριακοί τύποι που βγήκαν απο ριάλιτι, διάφοροι ανίδεοι που έχουν άποψη για ολους και για ολα. Το κακό ειναι οτι πολλές απο αυτές τίς γραφικές μορφές της Ελληνικής τηλεορασης γίνονται πρότυπα για πολλά παιδιά κυρίως.

Εκατοντάδες χιλιάδες ΕΥΡΩ, ξοδεύονται καθημερινά απο τον κοσμάκη γιά τηλεφωνήματα ειτε για ψηφοφορίες, ειτε για να πάρει μέρος σε γελοία σώου. Πάω στοίχημα οτι τα λεφτά που βγάζουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας σε ένα μήνα μπορούν να καλύψουν τον κρατικό υπολογισμό για την παιδεία.
ΤΑΙΝΙΕΣ Οι περισσότερες από τις ταινίες εμφανίζονται αργά το βράδυ και πολλές από αυτές είναι φτηνές χολιγουντιανές παραγωγές που προορίζονται για την τηλεόραση. Αυτό εξηγεί πιθανώς την τελευταία μόδα στην Ελλάδα, όπου σχεδόν κάθε εφημερίδα και περιοδικό, το Σαββατοκύριακο, έρχεται με δωρεάν DVD. Οι περισσότεροι Έλληνες δεν αγοράζουν πια τις εφημερίδες για να διαβάσουν, αντίθετα αγοράζουν 2, 3 ίσως και 5 έντυπα μόνο για τα DVD.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ. Η ειδησεις στην πλειονότητα των ιδιωτικών σταθμών έχει γίνει ένα είδος λαικού πανηγυριού, θεάτρου του παραλόγου ,μπερντέ του καραγκιόζη.
Μια ομάδα ανθρώπων από όλο το φάσμα του ελληνικού celebrity συζητάνε το θέμα της ημέρας φωνάζοντας όλοι σε 4-6 παράθυρα , μεταξύ τους, ο παρουσιαστής δημοσιογράφος παίζει συχνά το ρόλο του διαιτητή πού πολλές φορές χάνει τον έλεχο , μαλλον ηθελημενα. .

ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑΔΙΚΑ. Ξημερώματα, ακόμα δεν βγάλαμε τις τσίμπλες απο τα μάτια μας και αρχιζει ο τσιφτετελομαραθώνιος . Μετά απο 3- 4 ωρες με διάφορα ευτράπελα, τηλεφωνα τηλεθεατών, δελτία καιρού ,ενα πάνελ γεμάτο πάλι απο ξανθομαλούσες , μοντέλα και μοντέλους, γλάστρες , ξαπλωμένους σε καναπέδες να συζητάνε ασυναρτησίες, να μας φτιάχνουν παράξενα φαγητά, κάποιες κυρίες να μας λένε το ωροσκόποιο, ειδήμονες αγνώστου προέλευσης να συζητούν ανιαρά θέματα που κάνουν την ανιαρή ζωή της ελληνίδας νοικοκυράς ακόμα πιό ανιαρή.

ΣΑΤΥΡΑ. Μερικοί δημοσιογραφοι εχουν στησει κάποιες εκπομπές που δεν θα τις διαφημήσουμε εδώ.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΓΛΕΝΤΙΑ. Τέλος απο τα πιό τραγικά ειδη της Ελληνικής τηλεόρασης ειναι αυτά τα φτιαχτά γλέντια στα στούντιο οπου διάφοροι γλεντάνε, χορεύουν ιτιές και ζεμπέκικα, θυμίζοντας μας άλλες εποχές. Και αυτές οι εκπομπές ειναι πονηρά ψυχολογημένες γιατι οι παραγωγοί ξέρουν τη συνταγή απο τις παλιές ελληνικές ταινίες, οταν ο κοσμάκης τότε δεν ειχε λεφτα, οπως και τώρα, να πάει στα μπουζούκια να γλεντησει και γλεντούσε με κονσερβα μπουζούκια στις ταινίες.
ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ.Ο αγώνας της τηλεθέασης ειναι το βασικό ιδεώδες καθε σοβαρού τηλεανθρώπου και στοχος της εμπορικής τηλεόρασης. Απο την τηλεθέαση εξαρτώνται οι τιμές των διαφημιστικών σπότ, γιατι απο κεί ερχεται το χρημα και το μεροκαματο του παρουσιαστή. Οι αριθμοι της AGB καθορίζουν τι και ποιούς θα δούμε, ποιός θα μείνη η θα φύγει, ποια σειρά θα υπάρχει και του χρόνου η οχι.
Ομως τελικα το μεγαλο ερωτημα παραμενει στο μυαλο μου¨. Ποιος με ρωτησε αν ολα αυτα ταιριαζουν με την αισθητικη , την μορφωση , τα ζητουμενα μου !!! Και , ΝΑΙ , εχω αποψη γιατι ολους αυτους ΕΓΩ τους πληρωνω. Και ουτε γι'αυτο με ρωτησε κανενας !!